۸ پاسخ

دیگه از فردا بهتر میشه

یکم همون پس بدنش داغه نگران نباش استا بدی خوب میشه

۳۷‌ تب نیست
۳۷ و نیمم خیلی خفیفه نگران نباش

پاشم درد می‌کنه؟منم نوبتش دیروز بود ولی نبود امروز زدم پاش اذیت می‌کنه خیلی

واکسن ۱۸وماهگی؟ تا چند روز ادامه داشت مدام استا بده

ماهم امروز واکسن زدیم تا الان خوب بود ولی الان تب کرده 😢هر ۴ساعت روز اول استا دادی ؟

دیگه فردا خوب میشه پسرمنم دو روز تب داشت

پسر من که چهارروز تب کرد

سوال های مرتبط