مامانای ک سزارین هستید چ حسی دارید بهش برای بار دوم

۱۱ پاسخ

خیالم راحته ک هیچ استرسی نداره سری اول نمیدونستم اینقد راحته

من میخام دفعه چهارم سز بشم یه کم استرس دارم بخاطر ریسک عملش
خدا کمکمون کنه

من چون دفعه اول واقعا راضی بودم و زیاد اذیت نشدم الان هم استرس ندارم . فقط فکرم اینه چجوری دکتر رو راضی کنم دوباره بیهوشم کنه چون اصلا نمیتونم با بی حسی کنار بیام

بهش فک نمیکنم
چون استرس میگیرم

و خیلی میترسم خیلی😭

من ک دفع اول سرویس شدم ببینم این دفع چی میشه😵

جالبه....الان بار دوممه ولی انگار این بار بیشتر میترسم

برا سزارین هم هیچ حسی ندارم والا

برای بار سوم که میخوام برم باز هم سزارین انتخابمه ، فقط از سوند گذاشتن متنفففففففرررمممممم😩
راه رفتن فرداش هم فقط چند ثانیه اول سخته بعدش اکی میشه

خوشحالم پسرم برادر دار میشه یه همدم و رفیق و هم بازی خواهد داشت ناراحتم باید یه زمانی دوباره حامله بشم شاید دختر بشه

منکه احساس میکنم سری دوم دردش بیشتر باشه ..ولی اینسری میخوام قوی تر باشم اگه خدا بخواد ..دفه اول خیلی دردم زیاد بود

سوال های مرتبط