نه من بچه اولم را ۳ سالگی گرفتم
چون از دستشویی رفتن می ترسید
بعد آماده شد راحت و بی دردسر گرفتم
نه اونو اذیت کردم و فشار آوردم بهش نه خودم حرص الکی خوردم ،
به کسی ربطی نداره بچه من تاکی پوشک میشه ، اونکه به دیگران اجازه اظهار نظر درمورد شما میده فقط و فقط خود شما هستید
😐😐😐😐😐 واقعا یعنی چی
خوشتون میاد بچتون مسخره خاص و عام بشه؟؟
بچه ی ۳ ساله دیگه از لحاظ هوش از بزرگترها چیزی کم نداره. چرا باید پوشک بشه اخه؟؟؟
هر وقت دیدی خودش اماده س
مثلا دوست داره بره دستشویی مثل شما
یا میگه جیش یا پی پی داره
بعد وقتی شروع میکنی به گرفتن پوشک باید یه سری قوانین رو رعایت کنید.
معلومه ک دیره بچه سه ساله اقا و خانمی شده برای خودش🙄🙄🙄
بچه بایددددد دوسالگی محیط دسشوبی اشنا بشه و نهایت دو سال و سه چهار ماهگی ترک پوشک شه .
۹۸ درصد مادرایی ک امادگی بچه رو بهونه میکنن. خودشون امادگی و اعصاب و حوصله ندارن و تنبلی و کم کاری خووشون میندازن گردن بچه.مگه ب بچه وحی میشه ک دبگه پوشک نکن .خب بالاخره از یه جایی باید شروع کرد.
البته منظورم ابن نیس بچه یه ساله رو از پوشک بگیرن ک اسیب جسمی و روحی ببینه.بچه دوساله باید محیط دسشویی و بشناسع سه ماه بعدشم ترک پوشک شه. ادم بزرگش طاقت سه روز نوار بهداشتی و نداره طفل معصوما چجوری پوشک و تحمل کنن تا سه سالگی اونم تابستون😬😬😬😬😬😬🥲🥲🥲🥲
من خودم برای بچم تصمیم گرفتم دو و نیم سالگی به بعد بهش باد بدم تا سه سالگی هم از پوشک بگیرم ایشاللا
عزیزم قرار نیست هرکس کار اشتباهی میکنه ماهم انجامش بدیم
در این مورد که خیلی مهم هم هست تحقیق کنید مقاله بخونید با چند پزشک و روانشناس صحبت کنید بچه رو زیر نظر بگیرید رفتارهاشو بررسی کنید هر وقت آماده بود بگیرید الان دوره تکنولوژی و علمه و ما قراره بچه هایی با روان سالم بزرگ کنیم
زود از پوشک گرفتن بسیار بسیار عوارض بدی داره و بچه رو در آینده دچار مشکلات جسمی و روحی از جمله خساست وسواس
مشکلات گوارشی میکنه
من که از ۱ سال و۸ ماهگی از پوشک گرفتم البته که دیدم دخترم استعدادشو داشت خودش پوشک دوست نداشت منم گرفتم ولی تصمیم داشتم تا ۲ سال ونیم به بعدبگیرم ولی خدارو شکر خودش خیلی کمک کرد وبزودی گرفتم
من شاید ۲ سال و ۲ ۳ ماه بگیرم ولی الان واسه اینه دوسه ساعتی راحت باشع تو خونه آزاد میذارم هر یک ساعت میبرم جیش
نه عزیزم دیر یا زود نداره کلا بستگی به آمادگی بچه داره
یه سری نشانه ها داره این آمادگی
به حرف بقیه گوش نکن
به آماده بودن یا نبودن بچه ت بستگی داره
من از ۲ونیم سالگی اگه امادگی داشته باشه شروع میکنم از پوشک گرفتن
من خیلی مطالعه کردم برهکس چیزی که باب شده همه میگم ۲تیم طی تخقیقات از۱۸ماهگی میتونی انجام بدی حالا هربچه ای متقاوت اگه پوشکش شب تا صبح خشکه اموزش شروع کن همین نشستن تو دستشویی باعث تقویت ماهیچه ها میشه
من کم کم امادش میکنم و خطا داره ریلکسم عصبی نمیشم همراهیش میکنم هر نیم ساعت با توجه ب مایعاتی ک میخوره میبرمش دستشوی و میارم تا ۳ سالگی کانل یاد میگیره
هر وقت آمادگی داشت
منم تا سال دیگه فرصت میدم
اصلا هم تا الان هیچ کاری نکردم
۲ سال و نیم اینا خوبه که واسه پسر من میشه توی زمستون
میخوام بهار باشه که تقریبا سه سالگیش میشه
تا ۳ سالگی وقت دارن ب بچه استرس نده هر بچه ای سیستمش فرق داره گلم یکی امادگیشو داره زودتر یکی نداره دیرتر ب زمان احتیاج داره
دوست من درست۳ سال شد پسرش ار پوشک گرفت
عزیزم بستگی به آمادگی بچه داره و خب بچه ها با هم متفاوتن اما بهترین سن ۲و نیم سالگی به بعده
میتونین توی دوره من شرکت کنین که بدونین چجوری بچه هاتون رو اماده کنین برای مرحله ی ترک پوشک
من یه ماه میشه گرفتم
اینکه همه میگیرن هم اشتباه دارن میکنن کاری که همه میکنن که لزوما درست نیست
نه دیر نیست. ولی اینطورم نیست که ببینی آمادگی داره و صبر کنی الکی. شما از ۲ و نیم سال هروقت که دیدی بچه آمادگی داره اقدام کن
والا دوست من سه سال و نیمی گرفت
منم میخوام سه سالگی بگیرم سن درستش دوسال و نیم به بعد هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.