۲۱ پاسخ

عزیزم دکترت کی بود

ایشاالله بسلامتی خودتو نی نی میاین بیرون عزیزم

بسلامتی عزیزدلم 🎀👶

انشالله با دل خوش نی نی رو بغل بگیری

عزیزممم نترس بعد حتما از تجربت بگو تو بیمارستان منم دو هفته دیگه قائم زایمانمه

ان شاءالله نینی رو صحیح و سالم بغل بگیری
ان شاءالله زایمان راحتی داشته باشی

منم ۳۸ هفته و یک روز زایمان کردم بسلامتی انشالا زایمان کنی شیاف فراموش نکن هر ۴ساعت سه تا بزن

بسلامت بدنیا بیاد عزیزم
نگران نباش چیزی نیس وقتی اومد بغلت همه چیز یادت میره

براتون صلوات میفرستم ب امید خدا چیزی نیست

بسلامتی زایمان کنی گلم

عزیزدلمم انشالله به سلامتی زایمان میکنی و‌نینی نازتو بغل میگیری فدات شم🩵🩵🩵

گلم کدوم بیمارستان رفتی؟

استرس نداشته باش گلم انشالله بسلامتی زايمان کنی ونینیتو سالم بغل بگیریش این روزا هم میگزره به روزاي خوبی که قراره باهاش داشته‌ باشی فک کن😊😊

انشاالله که به سلامتی نی نی رو بغل بگیری گلم مشکلت چی بود ک سزارین میشی

خیلی زود تموم میشه، همچی خوب پیش میره عزیزم نگران نباش چشم بهم بزنی پسر کوچلوت بغلته

ان شاالله که به سلامت زایمان میکنید و کوچولوتون و صحیح و سالم بغل میگیرید و لذتشو می‌برید. خودتون هم خیلی زود سرپا میشید و حال دلتون خوب میشه ان شاالله

عزیزم بسلامتی😍😍چرا عملت سخته

عزیزم انشاالله نینیو صحیح و سالم بغل بگیری و با دل خوش برگردی خونت ❤️

وای عالی انشالله به سلامتی بغلش میکنی بالاخره سختی ها تموم شد و به نتیجه رسیدی خیلی خوشحالم برات 😍😍😍

خدا خودش کمکت می‌کنه عزیزم

ان شاالله بسلامتی زایمان کنی و گل پسرت و بغل بگیری🥺❤️

سوال های مرتبط