من ی هفته دیگه اس گذاشتم همون دو روز آخر استرسی بشم
منم همینطور
راجب زایمان طبیعی نمیدونم ولی با اطمینان میگم در پروسه بارداری و زایمان و بچه داری از همه راحت تر همون قسمت زایمانه. اگر سزارینی باشید که من تجربشو دارم
عزیزم پیش کی سزارین میکنی منم بوشهر م
سزارین اولی یا دوم
دستمز دکترت چقدر
تا ۲۸ اردیبهشت وقت دارم استرس هم فقط شبا میاد سراغم ولی بعدشم میگم ماه دیگه این موقع انشالله دخترم بغلمه
منم ۱۹ام تاریخ زایمانمه خیلی استرس دارم
عزیزم شما نامتونو گرفتین اگر اره چند هفته چند روز گرفتین نامتونو برای ج تاریخی
عشقم ارامشتو حفظ کن چون این ترسه خودش از همه چی بدتره اصلا اجازه نمیده ک زایمان راحتی داشته باشی بیخیال باش نسبت بهش بسپار به خدا بگو کمکم کن زایمان راحتی داشته باشم بی دردسر بچم رو سالم و سلامت بغل بگیرم
من با وجود اینکه انتخابم طبیعی هست ورزش هم انجام میدم شنیدم خیلی درد داره ولی بازم یک ذره ترس به دلم راه نمیدم فقط دلم اون لحظه رو میخواد ک گرمای وجود بچم رو تو بغلم حس کنم
من هنوز استرسام شروع نشده تنها چیزی که الان درگیرشم اینه که حوصله درد کشیدنای بعد سزارینمو ندارم😅
من ک فعلا ترس ب جونم نیوفتاده بیخیالم😂
منم با یکی دو روز دیرتر ازت میخام سز شم اصن حس عجیبیه همش ب بعدش فکر میکنم ک چی میشه برمیام از پسش زندگیم عوض میشه ☹️
منو چی میگی بشدت از سز میترسیدم اصلا برای سزارین آمادگی نداشتم چون میدونستم طبیعیم.یهو وسط دردای طبیعی گفتن اتاق عمل آماده کنید برای سزارین اورژانسی.یهو ی استرسی بهم وارد شد هم بخاطر بچم ک ضربان قلبش افت کرده بود هم بخاطر خودم ک میخواستم برم اتاق عمل😢 ولی خداروشکر گذشت...
منم تا 15دکترم گف باید زایمان کنی از استرس دارم میمیرم
من تا۴۰ بشم و دردام بیاد ۷ روز مونده خیلی ترس دارمنمیدونم چیکار کنگهر دفعه کمیرم بیمارستان ی حس عجیبی دارم ولی برو خودم نمیارمهر دفعه کمعاینه شدم گفتمالان میگن فلان قد بازی بستری میشی ی حسی میومد سراغمموقع برگشتعصبی میشدم کبستری نشدم چرا چرا نگفتن بازم چرا فلان اصلا نمیدونم خیلی حال عجیبی دارم منم ترس دارم هماینکدلم مخاد زایمانکنم
عزیزم نترس منم عین خودت از استرس شب ها خوابم نمی برد بعد گفتم بابا اینهمه آدم زایمان میکنن یکیش هم من و چیزی هم نمیشه بسپر به خدا
ما همسرت چیکار کردی
نترس هیلی راحته ایت الکرسی بخون
من خودم از الان فکر میکنم استرسم میگیره من ادمیم از امپولم میترسم🤣🤣
منم نوزدهم سز دارم خیلی استرس دارم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.