منم دارم ولی مثل درد پریود نیست
ماما بهم گف حالت سجده بشو زیر دلتو اروم ماساژ بدع
منم کمر درد دارم
زدم گوگل علایم این هفته نوشته بود طبیعیه
شیاف بزن استراحت کن، اگر بدتر شد حتما برو بیمارستان
اگه مثل پریودیه وزیاد وانقباض داری برو بیمارستان
باروغن زیتونی پمادی چرب کن منم کمردرد زیاد میشم چرب میکنم زیر دلمم بخاطر سرکلاژم دردمیکنه بیشتر وقتا
اگر مثل درد پریودی بهتر بری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.