دوستان خیلی کمر دردم چیکارکنم با زیر دلم درد میکنه

۶ پاسخ

منم دارم ولی مثل درد پریود نیست
ماما بهم گف حالت سجده بشو زیر دلتو اروم ماساژ بدع

منم کمر درد دارم
زدم گوگل علایم این هفته نوشته بود طبیعیه

شیاف بزن استراحت کن، اگر بدتر شد حتما برو بیمارستان

اگه مثل پریودیه وزیاد وانقباض داری برو بیمارستان

باروغن زیتونی پمادی چرب کن منم کمردرد زیاد میشم چرب میکنم زیر دلمم بخاطر سرکلاژم دردمیکنه بیشتر وقتا

اگر مثل درد پریودی بهتر بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۸ ماهگی