۳ پاسخ

منم رفتم پیش دکتر غدد همون دارویی ک دکتر زنان بهم داده بود رو گفت بخورم و ماهی یکبار ازمایش بدم کار خاصی واست انجام نمیده
داروی مجاز تو بارداری هم فقط لووتیروکسین هست که دوز بالا و پایین داره بسته به کم کار یا پرکار بودن بهت میده
هیچ فقط پول ویزیت میدی

احتمالا دکتر برات لووتیروکسین تجویز کنه اونو باید حتما بخوری و هر ماه آزمایش تیروئید بدی نترس کاری نمیشه عزیزم منم تیروئیدم اولین بار 4.50 بود قرص خوردم الان اومده زیر دو

تیروعد بالای ۲ونیم خطرناکه

سوال های مرتبط