منم رفتم پیش دکتر غدد همون دارویی ک دکتر زنان بهم داده بود رو گفت بخورم و ماهی یکبار ازمایش بدم کار خاصی واست انجام نمیده
داروی مجاز تو بارداری هم فقط لووتیروکسین هست که دوز بالا و پایین داره بسته به کم کار یا پرکار بودن بهت میده
هیچ فقط پول ویزیت میدی
احتمالا دکتر برات لووتیروکسین تجویز کنه اونو باید حتما بخوری و هر ماه آزمایش تیروئید بدی نترس کاری نمیشه عزیزم منم تیروئیدم اولین بار 4.50 بود قرص خوردم الان اومده زیر دو
تیروعد بالای ۲ونیم خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.