لیپوزوفر عالیه
من بچم هیچکدوم رو نخور به جز سیدرال
اهن لیپوزوفر طعم تافی داره. خیلی خوشمزس. دختر منم کلا اذیت میکنه سر قطره هاش ولی اینو خیلی دوست داره دهنشو باز میکنه یعنی بازم میخوام
من چندنفر که پرسیدم گفتن AND و ویواکیدز از همش بهتره
من AND گرفتم طعم توت فرنگیه پسرم دوست داره
قبلش کامویت بهش میدادم خیلی چرب بود میپرید تو گلوش همش سرفه میزد طعمشم دوست نداشت
ویوا کیدز طعم هلوش هم تعریفشو شنیدم ولی استفاده نکردم
من اینو میدم بوی بستنی وانیلی میده
خوش خورم هست چون دخترم بد دارو هست
من ک بچم کلا هر چی براش خریدم فقط آدسول خورده طعم دیگه ای خوشش نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.