بهترین مارک قطره آهن و خوش خور ترینش ؟

۶ پاسخ

لیپوزوفر عالیه

من بچم هیچکدوم رو نخور به جز سیدرال

اهن لیپوزوفر طعم تافی داره. خیلی خوشمزس. دختر منم کلا اذیت میکنه سر قطره هاش ولی اینو خیلی دوست داره دهنشو باز میکنه یعنی بازم میخوام

من چندنفر که پرسیدم گفتن AND و ویواکیدز از همش بهتره
من AND گرفتم طعم توت فرنگیه پسرم دوست داره
قبلش کامویت بهش میدادم خیلی چرب بود میپرید تو گلوش همش سرفه میزد طعمشم دوست نداشت
ویوا کیدز طعم هلوش هم تعریفشو شنیدم ولی استفاده نکردم

من اینو میدم بوی بستنی وانیلی میده
خوش خورم هست چون دخترم بد دارو هست

تصویر

من ک بچم کلا هر چی براش خریدم فقط آدسول خورده طعم دیگه ای خوشش نیومده

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان به امید تو مامان به امید تو ۱ سالگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 ۵ ماهگی
مامان دلیار🧿 مامان دلیار🧿 ۱۷ ماهگی