و منی که بچم تب داره و من دارم میمیرم

۵ پاسخ

تب همیشه بد نیس
همه ما اینارو گذروندیم و میگذرونیم
فقط تا میتونی قوی باش
شیاف سرساعت
قطره سرساعت
با پنبه ابلیمو بمال کف پاش
پیاز قاچ کن بذار کف پاش
حمدوسوره بخون
نگران نباش بدنش خنک میشه⭐️

تب واکنش بدن نسبت به عفونته
پس نترس فقط کنترلش کن زیاد نشه
بهش آب زیاد بده بدنش کم آب نشه
هر چهار ساعت استا یا پروفن بده
پاشویه کن مدام
بهش ماست هم بده

الهی... واقعا سخت و پر استرسه... با قطره پاراکید کنترل نشد، شیاف استامینوفن ۱۲۵ بذار، اگه خدای نکرده اثر نکرد با معده ی پر شربت پروفن و اگه خدااااای نکرده باز اثر نکرد نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ بذار ، هر کدوم با فاصله ی دو ساعت بده خدای نکرده تداخل پیدا نکنن داروها، اگر احساس کردی نمیتونی تبش رو کنترل کتی حتما حتما ببرش درمانگاه و اصلا توی خونه نگه ندار، براش آیه الکرسی و هفتا حمد شفا بخون و دعای نور بذار بالای سرش ایشالا تبش میاد پایین

میفهمم چند شب پیش دختر منم داشت فقط پروفن بده انشالله خوب میشع

میفهممت سخته خیلی سخت

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان 🍫‌ساحل🧸🍼 مامان 🍫‌ساحل🧸🍼 ۳ سالگی