کدوم قطره آهن خوبه
با قیمتش بگین 🫶

۱۰ پاسخ

ایروفیکس فروت میدم من ۴۳۰ گرفتم آخرین بار

ایروفیکس

من لیپوزوفر بنفش میدم خیلی خوبه بچم طعمشو دوس داره
فک کنم قیمتش۲۵۰

آویفر میدم ۲۰۰ و خورده اییه

سیدرال حدود 500

من لیپوزوفر فورت میدم ماه قبل خریدم 290

من لیپوزوفر قرمز میدم با طعم‌تافیه بچم خیلی دوست داره

من ایروفیکس میدم قیمتش دقیق نمیدونم فک کنم ۴۰۰

اهن سیدرال خیلی عالیه فک کنم حوالیه ۴۰۰ خورده‌ای باشه

پدیا بست خیلی عالیه خیلی زیاد راضیم ازش هم اینکه طعمش توت فرنگیه و بچه دوست داره
هم اینکه خیلی نظر مادرارو دیدم راضی بودن
قیمتشم بیرون سیصد هست داخل دیجی کالا 285

سوال های مرتبط

مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان ✨️🧿مامان دختري🥹 مامان ✨️🧿مامان دختري🥹 ۱ سالگی
مامان پویان🐣👣 مامان پویان🐣👣 ۱۲ ماهگی