۲ پاسخ

وای منم به این فکر میکنم خوب لذت ببرم ازین کوچولو بودنش ک بعدا دلتنگ میشم😮‍💨🫠🫠ولی گاهی انقد مشغول میشم ک یادم می‌ره بیشتر قدر بدونم

این موقع ها جز دردسر و شب بیداری و دم به دقیقه شیرخوردن چیزی ندارن🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۱۶ ماهگی