وای نه
انقدر مشکلات داشتم و زایمانمم سخت هرگز دلم نمیخواد به حاملگی برگردم
واای اره دلم تنگ شده ولی کلی نه اینکه بخوام دوباره 😉😅
نه دیابت داشتم خیلی اذیت شدم
ماه اخرم از درد لگن نمیتونستم راه برم حتی ذیگه بعد زایمانو هم نمیخوام
بعد زایمانم خیلی اذیت شدم
منم دلم تنگ شده برا لگداش🥹🥹
من فقط دلم واسه تکوناش تنگ میشه
از اول بارداری من بدن دردای شدید داشتم
8ماه ویار
غذا نمیتونستم بخور
دیابت بارداری
ضعف همیشگی
هیچ دارو و مسکنی نمیتونستم بخورم موقع درد
من تا 5 ماه از بدن درد روزی 3بار میرفتم زیر دوش اب گرم میشستم تا آروم شم
اره برای منم قشنگ ترین روزام بود
منم دلم خیلی تنگ شده 😂😂😂
بعضی موقع ها با خودم میگم کاش میشد همیشه باردار بودم 😂😂😂ولی بعدش به زایمان و بعد زایمان فکر میکنم میگم نه ولش کن 😂😂
حاضرم بمیرم ولی حامله نباشم
منم دلم خیلی تنگ میشه
اره منم
نه اصلا بدترین دوران بود
نه دلم تنگ نمیشههه
دقیقا منم دلم برای اون لگدها و اون احساس زیبا تنگه🥲
من اصلا دلم تنگ نمیشه هیچوقتتتت 😑😑
هیچ وقت دوس ندارم دیگه حامله بشه ام
من خیلی اذیت شدم هرماه یه درد جدیدمیومد سراغم دلم برای دوران حاملگیم تنگ میشه فقط مواقعی که بچم لگد میزدولی نمیخوام برگردم به اون دوران خیلی زجر کشیدم..
نه والله چیبود دوران مرخرف😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.