۹ پاسخ

سلام عزیزم
جواب سلفری اومد؟ ان شاءالله که خوب بوده باشه.. جنسیت رو واستون چی زده و درست بوده؟

مامان نی نی شما چرا سلفری انجام دادین؟ ب منم گفتن انجام بده . الان استرس گرفتم شبا خواب ندارم آخه دوبار ازم نمونه گرفتن . گفتن بعد نمونه دوم جواب قطعی رو میدیم

پسره

دختره

مامان نینی چند روز اکه ازمایش سلفریت دادی.

به نظرم دختره

پسره عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻

شبیه سونوی منه. توی ان‌تی گفتن دختر. ولی سلفری جوابش پسر بود.

گلم نمیدونم چرا عکسشو دیدم فورا پسر به ذهنم رسیدم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدیار💙 مامان محمد مهدیار💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری