۲ پاسخ

این یبار اشکال نداره عزیزم چیزی نمیشه اب بیشتر بهش بده

نه نیست من دارم بهش میدم گاهی وقتا ۵ سی سی میدم چون یخورده از دارو رو یا نمیخورن یا تو قطره چکان میمونه

سوال های مرتبط