۲ پاسخ

اوني كه توش اسانس نعناداره كلا نعنا باعث رفلاكس ميشه بي بي كر بهتره يا پدي لاكت

من بیبی کر میدم برای کولیک ولی میاره بالا بچم فکر میکنم این تشدید میکنه

سوال های مرتبط

مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی