۴ پاسخ

برای رفلاکس دکتر به من گفت اینارو نخورم
سس/کره/تره/ادویه ها و چاشنی ها/ دوغ/رب گوجه/گوجه و بادمجان/بادام زمینی و هندی/شکلات و کاکائو

برای رفلاکس دکتر به من گفت قهوه، نسکافه، شکلات ، کاکائو و سس رو حذف کنم

همه چی بخوراشکال نداره تاشکم بچه عادت کنه

نه باد داره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی