برای رفلاکس دکتر به من گفت اینارو نخورم
سس/کره/تره/ادویه ها و چاشنی ها/ دوغ/رب گوجه/گوجه و بادمجان/بادام زمینی و هندی/شکلات و کاکائو
برای رفلاکس دکتر به من گفت قهوه، نسکافه، شکلات ، کاکائو و سس رو حذف کنم
همه چی بخوراشکال نداره تاشکم بچه عادت کنه
نه باد داره نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.