۴ پاسخ

من کولیکید میدادم
فقط گریپ میکسچر نده ک رفلاکسو بدتر میکنه

گریپ میسچر خارجی داخلش نعنا نیست

قطره های که داخلش نعنا نباشه

سلام ببخشید از کجا میدونید که رفلاکس و کولیک داره میشه به منم بگین ممنون میشم 🙏علائمش چیه

سوال های مرتبط