من همیشه آب جوشیده میدم همیشه دوتا بطری پر میکنم از بطری های سیسمونی پسرم. صبح ب صبح آب جوش میزارم.
ک همیشه آماده داشته باشم.
آب لوله خیلی بد مزه شده
من همه جا بطری نی دار پسرم پر آب دنبالمه
گلم برا خودمون هم جوشیده بهتره استفاده کنیم
آب تسویه بهش بده
جوشیده سرد شده خوب نیست
منم تا یکسالگی آب جوشیده میدادم ولیتازگیا حس میکنم آب لوله بو میده دوباره آب جوشیده میدم دخترم
من ادامه میدم ولی آب سردکن یخچال هم خوبه
اگر بتونی بدی که خیلی خوبه اما من بعد یکسال بوده خیلی وقتا اب جوشیده سرد شده نداشتیم از اب سرد کن یخچال بهش اب دادم یا قمقمه ابشو پر کردم رفتیم بیرون.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.