۵ پاسخ

آب جوشیده باشه بهتره گلم

حتما بجوشون
دختر من به مدت اسهالی بود من فکر میکردم از دندونه دکتر بردم گفت اب جو شیده نشده دادی شاید از اونه الان درست شده روزی .۵ ۶ بار دفع داشت

من هر موقع بخوام آب تصفیع بدم عذاب وجدان میگیرم اب جوشیده میدم😑

من نجوشیده میدم

یکی دوبار اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۱ سالگی
مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی