آب جوشیده باشه بهتره گلم
حتما بجوشون
دختر من به مدت اسهالی بود من فکر میکردم از دندونه دکتر بردم گفت اب جو شیده نشده دادی شاید از اونه الان درست شده روزی .۵ ۶ بار دفع داشت
من هر موقع بخوام آب تصفیع بدم عذاب وجدان میگیرم اب جوشیده میدم😑
من نجوشیده میدم
یکی دوبار اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.