هر بچه ای فرق داره با بچه ی دیگه. استرس به خودت وارد نکن با کسی هم مقایسه نکن. من دوقلو دارم یکی از قل هام دوماهگی به صدا واکنش نشون میداد الان حرف میزنمباهاش میخنده ولی اون یکی قلم تازه به صدا واکنش نشون میده هنوز باهاش حرف میزنم زیاد نمیخنده. انگار تازه یاد گرفته توجه کنه
الان به صدا واکنش نشون میده
برا. من الان برمیگرده کمو بیش
بچه ها با هم متفاوت هستن.معمولا پایان ۳ ماه اوایل ۴ ماه عکس العمل نشون میدن
اواخر۱ماهگی
یادم نیست عزیزم اما تو سن دختر شما اول باید ببینش چون فقط هفت روز از دو برده هنوز کوچیکه
من دخترم الان قشنگ میفهمه ولی واقعا یادم نیست از کی به صدا واکنش میداد فکر کنم حدود دوماه بود میفهمید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.