عزیزم قطره بایولاکت وپدی لاکت هم خوبه
تنها راهش اینه یکم کره بمال دور نافش جهت عقربه های ساعت یکم پاهاش و ماساژ بده سمت شکمش کار میکنه من همیشه این کار میکنم راه میوفته
من با روغن بچه شکم و روده هاش پشت کمر ماساژ میدم بعد پوشکشم باز میکنم کار می افته
تا 6 ماه همه چی طبیعیه
دختر منم دو ماه شکمش خوب کار نمیکرد روغن گلیسرین میزدم ولی کم کم خوب شد الان روزی دو سه بار کار میکنه
طبیعی هست اگر اذیت میشی برو دکتر بهش دارو بده
دخترمن3روزکارنکردمن یکم روغن زرددادم بهش بعد3روزکارکردسفت بود ازهمون روز هرروزکارمیکنه خودش
عزیزم هیچی به بچه بچه دوماهه نمیدن.تا ۶ روز طبیعیه اگر کار نکرد دکتر ببر.چیزای عجیب به نوزاد نده معدو کلیه اش اسیب میبینه
مقعدش با روغن زیتون چرب کن فقط
قطره پدیلاکت هم من هر روز ۵ قطره میدم برای شکم و رودش خوبه
امروز یک مادر گل محمدی درست کرده بود چند قاشق ابش داده بود گفت شکم پسرم کارکرده .
فلوس هم خوبه و ترنجبین
شیافم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.