۵ پاسخ

منم روزی ۳ یل ۴ لیتر میخورم چون‌ اب دور بچه ۸ شده بود شکر خدا دیروز رفتم سونو شد ۱۰

هوا گرم شده

منم چون ورزش میکنم آب زیاد میخورم

به قند نیس منم آب زیاد میخورم قبلا زیاد میخوردم

اره خیلی گرمه اخه

سوال های مرتبط