مامانا سه ماه سوم چجوریاس🥹😂

۲۹ پاسخ

خیلی سخته و دیر میگذره کلی درد جدید آدم تجربه میکنه،فقط دعا میکنم این دو ماه و نیم بگذره نی نی ام صحیح و سالم دنیا بیاد

ماه آخر هر روزش اندازه ۹ ماهه خودش

بنظرم ماه اخر هر روزش ۸ ماه میگذره

واییی گودو چقدر قشنگ گفتی 🥹من الان ماهه هفتم از دوهفته مونده ب ماه هفت دیگ نگاه نکردم ب روزای ک ببینم چند هفته چند روز شدم الان ۳هفته خوب رفته برام ولی همش میگم تا مرداد ماه چطوری میخاد اونجا بمونه یکسره می‌شمارم ببینم عقب جلو نشده باشه😂ک یک روز زودتر ب دنیا بیاد

دوجوره گاهی درد داری و همه جای بدنت درد میگیره و هی روز شماری میکنی طی کنی این روزارو
گاهیم بچت بزرگ میشه هی ذوق حرکتاشو میکنی ذوق سکسکه اشو داری و دلت نمیخواد از تو شکمت بیاد بیرون و اگر یروز حرکت نکنه خودتو به هزار راه میزنی تا تکون بخوره

همه سنگینیاشواینابه کنارفقط این ک نمممیییگزره😓

۷که خوب بود حالا ۸ و نمیدونم چخبره
من سه ماهه دوم برام جهنم بود امیدوارم حداقل سه ماهه سوم بدون استرس بگذره

ماه ۷ خوبه.ماه ۸ ورما شروع میشه و ماه ۹ سنگین شدناش سخته ولی خوب وقتی وسایلاشو میچینی اتاقشو میچینی ذوق داری و حس خوبی داره🥹✨️به امید خدا سالم و سلامت کوچولوهامونو بغل بگیریم🌱😊

سختتتتتتتتتتتتتت و دیر گذررررررررر

خیلی سخت مخصوصا اگه رو خوابت حساس باشی 💔

من تا 7 خوب گذشت فعلا تو 8 ببینم چطور میشه

نمیگذره

سختیای خودشو داره، ولی همینکه اخرای مسیری قشنگه

درد لگن وکمر واسترس ودندون در وزانو درد.... اینا ی تیم واس خودشون هستن
میاد کی زایمان میکنمممممم باخودت حرف میزنی

ماه هفتمش اصلااا نمی‌گذره هشتم هم دردهای بارداری تازههههه میان سراغت نهم رو فعلا نمیدونم 🤣

ب نظر من که از اولش خوب بود این چند ماه زود گذشت انشالله که این ماه آخر خوب باشه بچه صحیح سالم ب دنیا بیاد

من از وقتی رفتم تو سه ماه آخر روحیم حساس شده و بی حوصله . ماهای اول سرحال تر بودم

خیلی سخته کمر درد سوزش معده سنگینی خستگی

۷ خوب بود ۸ داره دهنمو سرویس میکنه

والله خیلی سخته ماه آخر
من هر شب که میخوام بخوابم میگم فردا فلان جا رو تمیز میکنم فردا فلان کارو میکنم
فردا میرسه خدا شاهده فقط غذا درست میکنم و میخورم و میشورم و میخوابم ینی نمیتونم بدنم نمیکشه

۷ و ۸ خوبه
۹ خبر ندارم🤣

یه غلط کردم خاصی تو چشامه

ماه ۷ که خوبه فک کنم دیگه از ۸ همه چی شروع بشه😁🥴🥴🥴

کاملا سخت و درد آور و دیر گذر🥴😩

انقباضات کاذب ، معده درد و اسید معده ، زانو درد ، خستگی ، بی حالی ، چشم انتظاری، ترس ، ذوق 🥹😅

خوبه هر روز ب اومدن نینی نزدیک تر میشی
ساک میببنی اتاقشو میچینی
😍

ماه ۷ خوبه ولی ۸ ورم و سنگینی داره ۹ هم که هنوز نرسیدم

سخته دردها و استرس هم بیشتر میشه کم کم

بنظر من فقط ماه آخر خیلی سخته😣

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی👨‍👩‍👧 مامان دخملی👨‍👩‍👧 ۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی