۱۲ پاسخ

خواهر من از بچگی همین بود
هنوزم همونه از ماشین خالش بد میشه حالا ی کوچولو فقط بهتر شده

دختر منم همینطوریه. بهش شربت میدم. از داروخونه بگیر 2سی سی بده

من دمیترون آندرسترون دادم فایده نداشت . تو تایم خوابش میریم . گاهی حتی فاصله یک ساعت رو هم بالا میاره

پسر خاهرم 11 سالشه اونم همیشه تو ماشین بشینه حالش بد میشه

یک ساعت قبل حرکت هیچی نخوره
تو ماشین تکون نخوره خیلی
گوشی هم نبینه
دارو رو نمیدونم با دکترش مشورت کن

نزار به جاده نگاه کنه

باید بذاریش تو صندلی کودک
اینجوری حالش بد نمیشه

از دکترش اجازه بگیر شربت اندانسترون بده بهش بزای سنشون مجازه

رو نافش چسب بزن شربت حالت تهوع اینا بده

من دیروز اومدم مسافرت یک ساعته
شربت ومترال دادم بالا نیاورد

قرص ضد تهوع ای داروخانه بگیر بپرس دیگه چی میشه بهش داد

قبل راه افتادن دمیترون بده
منم راه منو میگرع ماشین همیشه دارو‌میخورم قبل رانندگی

سوال های مرتبط