عزیزم این دردی که میگی مثل درد سیاتیکه،یه سری حرکت هست برای آرام کردنش بزن نت بیین اما باید پیگیری کنی و سیتی بدی
یا سیاتیکه
یا دیسک
دره صورت دکتر برو
بعدم برو فقط پیش اینایی که حرکات اصلاحی میدن
اگ سزارينی مال منم هرازگاهی میگیره من کیسه ابگرم میزارم
خب باید بری دکترر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.