۴ پاسخ

عزیزم این دردی که میگی مثل درد سیاتیکه،یه سری حرکت هست برای آرام کردنش بزن نت بیین اما باید پیگیری کنی و سیتی بدی

یا سیاتیکه
یا دیسک
دره صورت دکتر برو
بعدم برو فقط پیش اینایی که حرکات اصلاحی میدن

اگ سزارينی مال منم هرازگاهی میگیره من کیسه ابگرم میزارم

خب باید بری دکترر

سوال های مرتبط