#پوشک
#شیرخشک
توروخدا راهنماییم کنید

تصویر
۶ پاسخ

شنبه هست امروز فردا هم یکشنبه بازار جهانی فردا ساعت یک شب باز میشه دست نگهدار ببین چی میش امروز فردا دست دلال های زحمتکش مملکته

اینحا ایرانه هیچی ارزون نمیشه اصلا نگزان نباش
مطمعن باش بالای ۲۰میره

والا هیچی معلوم نیست

صبر کن احتمالا از سه شنبه روند افزایشی هست یک هفته صبر کنین

صبر کن تا هفته ی دیگه میره رو ۲۱

آره عزیزم یه مقدار ضرر می‌کنی چون اجرت دادی و الان هم طلا ۱۹۲۰۰ هست فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 ۵ ماهگی