۷ پاسخ

اینکه میگه آمادگی ندارن رو قبول ندارم.وقتی خود بچه میاد میفهمونه پی پی داره یعنی داره امادگیشو اعلام می‌کنه دیگه یکم زمان میبره که ترسشون بریزه

پسر منم اینجوریه هنوز آماده نیست ولی هروقت گفت ببرش حتی اگه دسشویی نکرد

من از از اول در طول روز زیاد پسرمو پوشک نمیکردم برای همین زیاد مشکلی بااین قضایا نداره راحت پی پی میکنع تو شلوارش یا توی سرویس... بنظرم بخاطر اینم هست ک عادت نداره چون ازبس پوشک کرده بوده

این که الان میگه امادگیشو نداره ولی به پوزیشنش تو نشستنم ربط داره و اینکه من دیدم ی بار ی دکتری میگف بچه ها همون اول مث نا بزرگا پی پی کردنو روی توالت بلد نیستن زور زدنو اینا باید کم کم یادشون داد

دختر منم امروز همینکار. کرد البته دختر من از دیروز ک میخام بنشونمش رو قصری نمیشینه میترسه

معلومه که نه ، اینکه آمادگی نیست اذیت نکن بچه رو

عجله نکن عزیزم. نه این ها کافی نیست. تاپیک های منو بخون. بیچاره شدم این چند روز

سوال های مرتبط