منم نبردم هنوز دکتر نگفت منم نبردم
ازمایش خون و ادرار و ویتامین ها
بهترین کار اینه بری پیش یه متخصص همینارو بهش بگی
شنوایی و بینایی سنجی یک مرحله تو بیمارستان انجام میشه من دو مرحله هم بعدش انجام دادم
فقط یه ازمایش دارن یکسالگی منم نبردم دختر بزرگمم تاالان نبردم
اونایی که میگن خودمون نمیبریم،افتخار نیست دکتر نبردن🤦🏻♀️سالی یه بار چکاب برای همه ضروریه بچه ها هم که بیشتر،شاید خدایی نکرده یه مشکل پیش بیاد که اگه زودتر میفهمیدین راهی داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.