۴ پاسخ

من وقتی عصبی میشم دست راستم کامل درد می‌کنه و از درد زیاد حالت بی حسی میگیره

از عصب

بچه داری😅

ازکارزیاد، یا اب روی دستت بوده، منیزیم بخربخوروکلسیم

سوال های مرتبط