۵ پاسخ

تو خواب هم حتما باید بدی من دهنش باز میکردم میریختم تک تک تو دهنش

توخواب هم بهش بده

تو خواب بده حتما بهش،بده

بدی اوکیه
ولی من همیشه موقع تب ب جز پاراکید ی پیازو نصف میکنم جوراب میپوشونم میزارم تو جورابش
نمیدونم قضیه اش چیه ولی تبو سریع میاره پایین

توخواب بریز تودهنش ممکنه تب کنه اگه ندی اون کنترلش میکنه

سوال های مرتبط