تو خواب هم حتما باید بدی من دهنش باز میکردم میریختم تک تک تو دهنش
توخواب هم بهش بده
تو خواب بده حتما بهش،بده
بدی اوکیه
ولی من همیشه موقع تب ب جز پاراکید ی پیازو نصف میکنم جوراب میپوشونم میزارم تو جورابش
نمیدونم قضیه اش چیه ولی تبو سریع میاره پایین
توخواب بریز تودهنش ممکنه تب کنه اگه ندی اون کنترلش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.