چرا بچه ها این طوری شدن خیلی دیدم این طوری شدن بچه ها
دخترم ۴ روزه یاد گرفته
دوروز اول تا میگفتم جیش با خوشحالی میدوید دسشویی
ولی دوروزه ک باید بزور ببرمش
انگار دوس نداره دیگ میگ پوشکم کن مامانی
منم گفتم پوشک نداریم (شبا پوشکش میکنم)
خسته شدم نمیدونم چکارکنم
زود اقدام کردی من میخام سه سالگی شروع کنم
چرا تو گهواره خیلی پیام این مدلی میبینم .دلیلش چیه ینی .ای بابا ...منم یه ماهه پسرم و گرفتم خوب بود خیلی وقت بود اصلا خطا نداشت اما امروز ظهر خاب بود تو خواب کرده بود رو تخت هم خابونده بودمش اعصابم خورد شد
منم تو همین مرحله ام از اسفند گرفته بودم دو هفته اس نمیگه دیگه
واقعا رو مخه این موضوع میفهمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.