۶ پاسخ

چرا بچه ها این طوری شدن خیلی دیدم این طوری شدن بچه ها

دخترم ۴ روزه یاد گرفته
دوروز اول تا میگفتم جیش با خوشحالی میدوید دسشویی
ولی دوروزه ک باید بزور ببرمش
انگار دوس نداره دیگ میگ پوشکم کن مامانی
منم گفتم پوشک نداریم (شبا پوشکش میکنم)
خسته شدم نمیدونم چکارکنم

زود اقدام کردی من میخام سه سالگی شروع کنم

چرا تو گهواره خیلی پیام این مدلی میبینم .دلیلش چیه ینی .ای بابا ‌‌‌...منم یه ماهه پسرم و گرفتم خوب بود خیلی وقت بود اصلا خطا نداشت اما امروز ظهر خاب بود تو خواب کرده بود رو تخت هم خابونده بودمش اعصابم خورد شد

منم تو همین مرحله ام از اسفند گرفته بودم دو هفته اس نمیگه دیگه

واقعا رو مخه این موضوع میفهمم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی