مامانا از چقد هفته باید با دکتر راجب سزارین اختیاری صحبت کنیم؟

تصویر
۱۲ پاسخ

از روز اول ک اگ قبول نکرد بری ی دکتر دیگ چون معمولا دکترا ماهای اخر مریض قبول نمیکنن

من ۳۲ هفته بهش گفتم قصدم سزارین هست بعدم در موردش صحبت کردیم

من دکترم از هفته 29 باهام درمیون گذاشت که میخوای سزارین بشی یا طبیعی و هرکدوم رو میخوای مبلغ زیرمیزیش رو گفت و تاریخ واریزسم گفت معمولا توی هفت تا هشت ماه باید تسویه کرده باشی و نامه ات رو گرفته باشی من دوهفته ی دیگه میرم نامه ام رو بگیرم

۳۴ ب بعذ

من ۳۰ هفته گفتم دیگه

فک کنم سی دو اینا باید بگی که برات نوبت بزاره

من این هفته صحبت کردم. ی مبلغی حدود 90 تومن گفتن.

خودش میگه معمولا ۳۵ب بعد

هروقت تصمیمت قطعی شد

ببخشید عزیزم ی سوال بی ربط😅 این لباستو از ساوه گرفتی؟ اگه اره میشه ادرسشو بگی

ترک چی من هنوز به کسی نگفتم باردارم 😂

من ک هنوز نه دکتر چیزی گفته نه من🤣🤣🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط