۴ پاسخ

عزیزم بخاطر هورموناست
و‌یکی‌اینکه به قول قدیمیا میگن بچه که مادرشو بشناسه موهاش میریزه
و طبیعیه من برای بچه اولم موهام میریخت حتی ابرو و مژه هام کم کم میریخت

بخاطر زایمان موها از سه ماهگی تقریبا تا شش و هفت میریزه تقویت کن حسابی

نمیدونم عزیزم ازمایش بده
شاید اهن خونت یا ویتامین دی کم باشه

مال منم

سوال های مرتبط