عزیزم بخاطر هورموناست
ویکیاینکه به قول قدیمیا میگن بچه که مادرشو بشناسه موهاش میریزه
و طبیعیه من برای بچه اولم موهام میریخت حتی ابرو و مژه هام کم کم میریخت
بخاطر زایمان موها از سه ماهگی تقریبا تا شش و هفت میریزه تقویت کن حسابی
نمیدونم عزیزم ازمایش بده
شاید اهن خونت یا ویتامین دی کم باشه
مال منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.