۱۳ پاسخ

من اصلا سرش نکردم گناه داره تو این گرما فقط یه تاپ و شورتک تنش میکنم بچه رو زیاد گرم نگیر بعدا بزرگ‌بشه زود مریض میشه

از اول نپوش بزار عادت کنه دمای خونه ۱۹تا۲۱باشه
لباس هم زیاد تنش نکن

سلام گلم خوبی
منم سر بچم کلاه میدم

من😍
من ک همون روزای اول کذاشتم الان ن چون خونه رو گرم نگه داشتم فقط وقتی از حموم میاریم بیرون کلاه نیپوشونم

الان که هوا گرمه ی کلاه نازک نخی توی خونه حتما سرش کن

بعضی وقتا البته

من تو خونه هم کلاه میپوشونم

من سرش میزاشتم میترسیدم گوشش تا بخوره و زشت بشه

من از پزشک اطفال شنیدم از طریق سر دمای بدنشو حفظ میکنه کلاه باعث سردش نشه من سرش میکنم حداقل تا چند ماه اول حتما سرش میکنم

من اصلا سرش نکردم
خوب نیست زیاد گرم نگهش داری هرچی خودتون میپوشید نهایت یه لایه بیشتر برا نوزاد نه بیشتر دکتر اینو گفت و گفت حتی میتونید اندازه خودتون تنش کنید

من خونمون گرمه سرش نمیکنم

فعلا آره تا یکم خودشو بگیره و هوا گرمتر شه

من میپوشم
ملاج بچه تا زمانی که نرم هست باید گرم نگه داشته باشه که خدای نکرده در بزرگسالی دچار بیماریهای شایع نشه

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان ارغوان🌺 مامان ارغوان🌺 ۱۴ ماهگی
مامان متین مامان متین روزهای ابتدایی تولد