وای درد منم اینه مدتیه طفل معصوم رو میزنم و بعدش بشدت از خودم بدم میاد
وای خواهر جان دخترمنم که همینه دیوونه کرده مارو بخدا منم از کوره درمیرم کتکش میزنم خیلی لجمون میکنه
دیشب گریه گریه من لباس تورمو میخوام لباسی که تقریبا کهنه شده دیگه ازدیشب پوشیده در نیورد باهمین رفت همراه شوهرم بیرون هرکارش کردم نذاشت عوض کنم بعد شوهرم میگه این چیه تن بچه کردی ابرومو جلو دوستم بردنمیدونه که چی به سر من اورد بخاطر این لباس این فقط یه نمونه از کارش بود
عزیزم اینا ذات بچگانه هست پسر من اونروز از یه فروشگاه اسباب بازی خرید بعد رفتیم لوازم تحریری پسرخاله اش مداد خرید خودشو میکشت که منم باید از اینجا یه چی بخرم چرا اون خرید من هیچی از اونجا نخریدم وسط پاساژ گریه میکرد زار میزد اما اهمیت ندادم اصلا حتی عصبانی هم نشو فقط کار درست رو یادش بده هی تکرار کن ولی خودتو کنترل کن
من دوقلو دا م برادرن ولی بهم حسادت می کنن ربطی به تربیت شما داره ذاتشون همینه و درست میشه من نمی تونم حرف محبت آمیز به یکیشون بگم آروم باش فقط همه چی درست میشه
دختره منم همینه
حسود نیستن
بچن نمیفهمن کاش بتونیم خودمونو کنترل کنیم منم عصبی میشم زود😩
چرا عزیزم
چرا ؟
چرا گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.