من از اول بارداریم اینجوری بودم شدید
چون قندم لب مرز بود فکرمیکردم قندم بالاست جرات نمیکردم مواد قندی بخورم
بعد که آزمایش قند دادم فهمیدم قندم افت میکنه که اینجوری میشم از وقتی قند و شیرینیجات زیاد میخورم خیلی خیلی بهتر شدم
شاید افت قند پیدا میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.