بچه ها چرا یهو پاهام سست میشه و بی‌حال میشم 🤐🤕

۲ پاسخ

من از اول بارداریم اینجوری بودم شدید
چون قندم لب مرز بود فکرمیکردم قندم بالاست جرات نمیکردم مواد قندی بخورم
بعد که آزمایش قند دادم فهمیدم قندم افت میکنه که اینجوری میشم از وقتی قند و شیرینی‌جات زیاد میخورم خیلی خیلی بهتر شدم

شاید افت قند پیدا میکنی

سوال های مرتبط

مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 ۱۳ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی