۶ پاسخ

۲ اهن و ویتامینش بیشتره کی میگه کمتره😶😶😶

این پسرمم همین شماره یک رو میدم تا آخر

عزیزم شیر خشک شماره ۲ همه ویتامین و آهنش کمه چون بچه دیگه از ۶ ماه آهن میخوره و غذاخور میشه دیگه بقیه ویتامینا رو از غذاش میگیره .رو جعبه هاشونم زده ویتامینا کدومش بیشتره .من به پسر دومی همش شماره یک میدادم ماشالله همیشه وزنش بالا بود و از نمودار رد بود .تا بهش شماره ۲ و۳ میدادم انگار شل میشد و لاغر .دکترم گفت اشکال نداره

خب حالا این شیر خشک های یک که برا دخترم اضافه اومده رو چه کنم🥲

چون بچه از ۶ ماهگی غذا میخوره به نسبت همون بدنش به ویتامین های بیشتری نیاز داره و به خاطر جنب و‌جوش و فعالیت های زیادشون باید متناسب با همون ویتامین دریافت کنن ، تازه شیر خشک ۲ حاوی آهنم هست ولی ۱ نه

وزندهی رو نمیدونم‌ولی شیرخشک ۲ قطعا سنگین تره برای سن ۶ تا ۱۲ مناسبه

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی