۲ پاسخ

من یک میدادم تا ۶ماهگی الانم که دوشده،خداروشکرمشکلی نداشت ازاول بچم

ببلاک 2 از 6 ماهگی به بعده
من ببلاک ای ار میدم تا الان نرمال بوده وزنش خدا بخواد رفلاکسش بهتر شده از 6ماه به بعد منم ببلاک 2 میدم

سوال های مرتبط

مامان آرشا 💙🐻 مامان آرشا 💙🐻 ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۱ سالگی