خانوما پاپوش بخرم ب کارم میاد الان یانه؟

۳ پاسخ

اصلا به کار نمیاد فقط واسه خوشگلیه من که برا سیسمونی دخترم اصلا پاپوش برنداشتم همش کفشایی خریدم که بزرگ باشه و برا موقعی که راه میره بپوشه

من که نخریدم سه ماه بعد میخرم اگه خواستم

منکه استفاده نکردم واسه بچه اولم

سوال های مرتبط

مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی