هیچ دمنوشی تو بارداری توصیه نمیشه مخصوصا پونه یا اویشن
چرا مضره
دکتر به من گفت که تا آخر بارداری عرقیجات و دمنوش های گیاهی نباید بخوری، اصلا خوب نیست
آره عزیزم نخور اصلا
کلا دمنوش گیاهی نخور
زنداداشم خیلی مقاومت میکرد در برابر زایمان و مامانمم میترسید بچه مدفوع کنه خلاصه برا اینکه زنداداشم دردش بگیره و نتونه تحمل کنه بهش دمنوش گیاهی میداد واقعا هم دردش میگرفت🙊
بهتره نخوری
به من گفتن تو بارداری نباید پونه استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.