دمنوش پونه بد نیست بچه ها؟

۶ پاسخ

هیچ دمنوشی تو بارداری توصیه نمیشه مخصوصا پونه یا اویشن

چرا مضره

دکتر به من گفت که تا آخر بارداری عرقیجات و دمنوش های گیاهی نباید بخوری، اصلا خوب نیست

آره عزیزم نخور اصلا
کلا دمنوش گیاهی نخور
زنداداشم خیلی مقاومت میکرد در برابر زایمان و مامانمم میترسید بچه مدفوع کنه خلاصه برا اینکه زنداداشم دردش بگیره و نتونه تحمل کنه بهش دمنوش گیاهی میداد واقعا هم دردش میگرفت🙊

بهتره نخوری

به من گفتن تو بارداری نباید پونه استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان ماهان دایان مامان ماهان دایان ۸ ماهگی
مامان دلانا💝😍 مامان دلانا💝😍 ۴ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد