بله 😍😍
آهان ببخشیدحتمااشتباه شده
مهسا جون تاپیک قبلی توخوندم گفته بودتوترشح رگخون دیدی منم دیروزاونطوربودم چون 18روزتاخیرخوردم ممکنه تخمک گذاری باشه
آمپول هم زدم یه هفته ست
رگ نازک خونی توترشحم تخمک گذاری علتش چی میتونه باشه دیروزعصردیدم دیشب هم دردتخمدان چپ وشکم داشتم 17روزه هم تاخیرم ممکنه لانه گزینی بوده؟البته وقتی یازده روز گذشته بودازمایش دادم منفی بود
توگهواره سوال کنی جواب نمیدم کافیه یه چی ناراحت بگی گوشاشون بلند میشه چی شده
سلام میشه بگین ترشحتون چطوربودلطفا
بله بله 😃
این بی بی اگر ولنستو هست تا ازمایش ندادی باورش نکن
بله مبارکه 😍
اره ب نظرم مثبتی
بله مبارکه چشمت روشن😍
اگ زیر ۵ دیقه خط افتاده باشه مثبته
هاله داره عزیزم مثبته چند روز تاخیر داری
مبارکه مثبته
مبارک مبارک
چنروز تاخیر دار
هاله داره؟😍چند روز به موعدی
واسه من اینطوری بود مثبت بودم
اره عزیز مبارکت باشع❤️
عزیزم فردا صبح ناشتا دوباره تست بده
فردا صبح هم بزن یا چند روز دیگه ک پررنگ بشه الان هاله داره
بله خداروشکر مثبته♥️
یه هاله ریزی داره .زود هاله انداخت ؟تاخیر داری ؟چجوریاس داستان
آره گلم مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.