۴ پاسخ

وای عزیزم پسرتون کپ پسرمنه هفته ای دوبار گریه میکنم تازه پسر من خودزنی هم میکنه سرش ب زمین میزنه با دستش ب سرصورت خودش میزنه

طبیعیه عزیزم وضع هممون همینه

سلام عزیزم این بحران سه سالگی هستش چاره ای نیست
ولی سعی بیشتر بیرون ببریش پارک ببر بازی کنه انرژیش تخلیه شه گرسنه میشه غذاشم میخوره

پسر منم همینطوریه خیلی اذیت میکنه اصلا نمیتونم آرومش کنم

سوال های مرتبط