پدی لاکت برا یبوسته یا اسهال؟

۶ پاسخ

هردو خوبه

دختر من دفع داشت اما خیلی سفت بود بهش شیافت داد با پدی لاکت اما شیافت نگرفتم فقط قطره بهش میدم

واسه هردوخوبه ولی اگه یبوسته بی بی کر خوبه

اسهال

هر دو رو اوكي ميكنه

اسهال رو درمان میکنه

سوال های مرتبط

مامان پَنـــآهٖ :) مامان پَنـــآهٖ :) ۱۰ ماهگی
مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی