خوبه جاش خنک باشه من حتی شلوار پاش نکردم حتما کف پاش بیرون باشه
منم امروز واکسن زدم از صبح خوب بود ولی از عصر کلا تب داره الانم تب داره
اره عزیزم از ۳۸ به بالا تب به حساب میاد
دماش خوبه اگ بالا رفت
دستمال مرطوبی که یکم از بدنش خنک تر باشه رو بکش روی کشاله های رون،زیربغل و شکم و سینش هر ۱ ساعت یمبار
استامینوفن دوبرابر وزن هر چهارساعت بده
پوشکش و باز بذار و لباساشو کم کن
زیاد بغلش نکن دمای بدنش نره بالا
۳۷.۵ هم خوبه تب نیست.از ۳۷.۶ شروعتب هستهر ۴ساعت استامینوفن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.