۴ پاسخ

پسر منم بدنش گرم شد بخصوص سرش تا ۲۶.۹ رفت ولی تب نکرد
خونه رو خنک نگه دار لباسم زیاد تنش نکن

واسه پیشگیری دستمال خنک بذار پیشونیش. من دو ماهگی اینکارو کردم. اصن تب نکرد
اگه هم رفت بالا من دیدم مامانا میگن پیاز حلقه من بذار کف پاش جوراب پاش کن

هیچکددوم تب نیست عزیزم ۳۸هم تب نیست از ۳۸ب بالا تبه ک اونم کنترل میشه فقط پاراکیدشو سر ساعت بده

هر دو
بین این دو عدده تب بچه

سوال های مرتبط