۱۲ پاسخ

تب داره از 37/5, ب بالا تب حساب میشه

حتما استامینوفن بدین که تب نکنه اگه خدای نکرده تب کنه خیلی خطر داره و اون موقه استامینوفن خیلی دیر تاثیر میذاره و ممکمه تبش براحتی پایین نیاد

اگر این دمای زیر بغلشه باید به علاوه ی نیم درجه بشه .ینی میشه ۳۷.۳
درکل باید از همون موقع استامینوفن رو شروع میکردی.ممکنه تو خواب تب کنه تو چطور متوجه میشی

درد میکنه جای واکسن بده بهش

چک کن اگه بالا نرف نیازی نیس
من همش سر واکسن۴ماهگی فقط دوبار پاراکید دادم
الان بچه شما تب نداره
این که میگن هم پنج تا بهش اضافه کنید چرت کاملا

منم دخترم خیلی تب نمیکنه برای درد هم کمپرس ک میذارم پاهاشو ثابت میکنم تا دردش کم بشه
هر ۶ ساعت میدم‌فقط روز اول

در اصل الان بچتون تب داره بهتره اقدام کنید زودتر خطرناکه واقعا

دخترمن دیروز واکسن دوماهگی زد حالش بد بود بردمش دکتر امروز
گفت هرعدد نشون داد این دماسنجا ۵تا بهش اضافه کنید

یعنی چی ندادی خدایی نکرده یه لحظه تب کنه خطرناکه

استامینوفن برای دردش هم هست بهش بده گناه داره اون بچه بی زبون 😔😔😔

وای خب استامینوفن بده
هنر نکردی ندادی
بچه درد داره

خب چرا استامینوفن نمیدی😐

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی