۲ پاسخ

شیاف نزار همون استامینوفن کافی

تا ۳۷ خوبه از ۳۷ به بالا تب حساب میشه چرا قطره استامینوفن نمیدی هرچهارساعت فکر نکنم بشه شیاف بزاری

سوال های مرتبط