۵ پاسخ

استامینوفن رو اگه درست بدی تب رو کنترل میکنه هاااا

بهش پاراکید دادی؟

انقد ناله می کنه بمیرم براش 😢

تصویر

به من گفت اگه از۳۸به بالارفت نصف شیاف استامینوفن بزارم براش

بچه منم امروز زدم تبش تا 38.6رفت
پاشویه کردم فقط کم کم پایین اومد هر 4ساعت پاراکید می دم الان خوابیده

سوال های مرتبط