مواظب باش عزیزم زیاده باید سعی کنی از ۳۷و نیم بالاتر نره
با گلاب پاشویه بده و اگر پایین نیومد موقع تایم قطره بهش قطره نده شیاف استامینوفن بزار براش
دستمال بزار رو پیشونی و شکم و رون پاش
بالای ۳۹/۵ شد ببر دکتر
شیاف خیلی زودتر تب میاره پایین تا قطره ولی خو روز اول باید هر4ساعت قطرره بودی
دیگه شیاف گذاشتی قطره نده
زمان بعدی قطره بالاتر از 38 بود میتونی نصف شیاف استامینوفن اطفال بزاری
یه ده دقیقه یا به ربع زودتر بدی قطره رو مشکلی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.