۱۰ پاسخ

الانم بالاس پاشویه کن پیاز بزار کم پاش نیومد پاین حتما ببرش بیمارستان

پیاز رنده کن بزار کف پاش

همیشه پد زد تب تو خونتون داشته باشید عاااااالیه شب تا صبح باخیال راحت بخوابید

پاشویه کن لباساشو کم کن دستمال ولرم بزار رو پیشونیش و شکمش

عزیزم خیلی بالاست ، اصلا چشمت رو ازش برندار ، حتما پاشویه کن و اگه دیدی پایین نمیاد شیاف استامینوفن بذار براش

منم استرس واکسنشو دارم😢یازدهم قراره بزنم

قطره پاراکید و سر ساعت هر چهارساعت بده
واکسن زده؟

پاشویه کن و اصلا نخواب

پاشویه کن با آب ولرم خیلی سرد نباشه توش حتما نمک بریز پاهاشو بزار داخل و با دستمال رو شکمش و پیشونیش بزار

بچه رو با آب ولرم پاشویه کن

سوال های مرتبط